Tack!

Jaha ja, jag överlevde! och jag känner mig inte annorlunda alls. Men det visste ni ju redan eller hur?
Men tack alla ni för att ni kommit ihåg mig. Krammmmm på er alla!

Och nu till den stora frågan? Vad för nytt kommer att hända innan våren kommer? Eftersom alla barnen utom Jessice som redan från början varit involverad, är informerade kan vi nu härmed meddela att vi flyttar till Märsta. Vi får tillgång till lägenheten den 15 februari. Då släpper vi in vår snickare som ska fixa till den o sedan så flyttar vi in,
Underbart har alla barn ropat, för nu kan ingen säga att det är knöligt att komma och hälsa på. Varken åt ena eller andra hållet. Vi får närmare till Täby där vi jobbar, Vi får närmare till Uppsala, och barnbarnet kan komma till mormor när hon vill, bara mormor är hemma och inte på jobbet. Som en extra bonus på kakan får vi två stora balkonger! Ett med morgonsol och ett med kvällssol.
Risken är väl att "någon" får för sig att odla gräsmatta, men glöm det snuttan! inte ens en rädisa! Och David min son som är så rädd om vår natur och våra tillgångar, mamma sparar bensin och
utsläpp, Ja så mitt sista år i 40 tal blev jag miljömedveten bara genom att flytta några mil!
Det var ju inte så svårt!

P.s  Vi får sopnedkast! Varmgarage under huset, miljömedvetet eller hur?

Kommentarer
Postat av: jan

Lycka till med flytten.

2009-02-05 @ 12:58:21
URL: http://jan.saell.org/blog/
Postat av: zarah

Jag har utmanat dig kolla in http://www.muppmulle.blogg.se för att veta mer! Trevlig Fredag!

2009-02-07 @ 00:20:52
URL: http://muppmulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test