Nytt tema igen!

Att byta färger på temat här i bloggen är ju som att byta kläder! Man byter färg efter humör som tröjor och byxor. Och så hittade jag ett ställe där man kan få en ipod på sin blogg eller hemsida med den musik som man gillar. Så där fastnade jag i flera timmar och letade reda på vem som sjöng och vad låtarna hette. Nej jag vet att det inte är så många men om man är som jag som känner igen musiken men inte vem som sjunger och texten så tar det en stund!
I skrivandes stund har jag konstaterat att det faktiskt bara är fem dagar kvar tills allt ska vara inpackat i lasbilen! För på den sjätte dagen, nu till söndag, körs den till Märsta då vi flyttar in i vår nya lägenhet. Jag som inte har packat en låda! På onsdag åker vi till Zarah för att hämta så många lådor vi får plats med och sedan är det bara raka vägen till Södertälje och börja packa. Nu har vi ju vanan inne så det ska nog gå ganska snabbt. Jessice packar sitt rum, snickarn packar sitt, och S och jag packar vårt. Och sedan ska äntligen alla få var sitt rum. Den som njuter mest är nog S som har inte haft något eget sedan Farsta. Hm ja inte då heller faktiskt. Det var ju bara Jessice som hade det. Vi satt och pratade om det igår, när vi flyttade till Farsta förra året efter sommaren. Då sov vi på varsin bäddmadrass på golvet och hade en packlåda som bord första veckorna. Och vi hade inte något kök för den renoverade dom efter en brand. Tänk vad det ändras fort speciellt om man är som vi, "här vilar inga halta loppor"! Det ska bli riktigt skönt att komma närmare Uppsala och alla barnen. Det är ju där dom finns. Och det blir mycket lättare att komma hem till oss. Snabbare, billigare och mindre tid. Tjugo minuter till Uppsala, tjugo minuter till Stockholm. Vi kommer att bo mitt i smeten!

Kommentarer
Postat av: Andie

Lycka till med flytten! Hoppas verkligen ni kommer att trivas i en nya lägenheten!

2009-02-24 @ 12:01:16
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: zarah

svårt att bestämma dig hihi.

2009-02-24 @ 23:27:52
URL: http://muppmulle.blogg.se/
Postat av: zarah

fin bakgrund men du får nog ha svart text. går inte att se den vita pöss

2009-04-14 @ 10:43:50
URL: http://muppmulle.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej susanne :)



Hoppas allt är bra med dig?

Länge sen jag såg dig nu ..

Kram

2009-04-15 @ 18:54:42
URL: http://linaedins.blogg.se/
Postat av: zarah

kan inte du skaffa bloglovin, blir lättare att följa loggen då. pöss

2009-04-15 @ 19:18:00
URL: http://muppmulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test