Älskar ändringar (not)

Har just pratat med nuvarande hyresgästen i märsta. Någon typ av dålig komunikation har gjort att hon inte ska flytta förrän den sista så vår inflyttning blir inte förrän den första mars. I och för sig gör ju inte det något eftersom vi har nuvarande kvar men i alla fall... Lite mer tid på sig att fixa fram det som behövs i en flytt är aldrig fel.
Idag har jag sovit. Var ute en stund på stan här. När jag kom hem så kände jag istapparna hänga från skelettet. Hjärnan ville inte alls och tänderna skakade. Hm, kanske på väg att bli sjuk? En liten baselusk från barnbarnet? Inte vet jag men knepigt känns det. Kände att ögonen bara ville falla ihop så jag gick o la mig och sov hela eftermiddagen. Hoppas att det hjälper för att vara sjuk finns inte på kartan!

Kommentarer
Postat av: zarah

har en perfekt design till din blogg i huvet med headern och allt. kan göra stilmallen och kodmallen och bilderna och sen skriva vad jag ändrat så kan jag skicka över den. tråkigt att ni måste vänta med flytten men ni får ju mer tid på er att packa och mindre hyra att betla dubbelt. kram ps.har du gått in på gratisbio och mertrafik

2009-02-10 @ 11:31:11
URL: http://muppmulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test