Smart!

Godmorgon du sköna värld vilken skallevärk jag har! In med en Alvedon av den största sorten typ aubergine eller nåt, sköljer ner den med kaffe och hoppas på en snabb verkan. Jojo, sådär en 2 timmar senare mattas det av. Migränen slår ut i full blom med käkar som om jag har tuggat segt kött i timmar och tänderna börjar domna bort. Axlarna tyngs ner av 10 kg potatis och kinderna blossar och bränns.
Och jag som skulle packa upp! Äsch det finns fler dagar i veckan så då tar jag det i morn. Förutom att Paschan Rudolf tyckte att det skulle bomärkas lite mer nu när det har kommit mer grejor hit. Han kom, han gick och han segrade! Sen gick han och la sig för att sova och lät mig ta hand om sökningen av hans stinkande jobb. Och så var jag tvungen att fixa igång faxen då man ville kontakta mig via papper. Nehej, inte det, "####" comhem, som är så fiffiga att inte ens den enklaste faxmaskin kan funka! nej det skulle vara proppar hit och sladdar dit, jag gav upp, men har nu i stället lyckats att få en fungerande telefon i hallen och en stendöd telefon i köket. Faxen kan man ringa till och ifrån men inte ta emot fax med...smart!
Nu sitter jag här och checkar av familjen med tillhörande bihangs offentliga almanacka. Superbra, när man behöver planera inför bla sommaren. Så jag slipper att sitta som en spindel i nätet, med rätt att bråka på när planeringen går åt pepparkakeland! 

Kommentarer
Postat av: zarah

om dem gnäller på dig om schemat i sommar kan du alltid skylla på att mitt schema är så bökigt, haha

2008-05-19 @ 17:17:10
URL: http://muppmulle.blogg.se/?tmp=19164941

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test