Men Bosse är i alla fall nöjd!

Vi har en ödla. Eller rättare sagt min yngsta dotter har en ödla. En grön! Illgrön! Han älskar värme och vill ha det fuktigt. Han behöver även ett badkar, som passar in i hans hus. Innan hans vattenfall gick sönder satt han ovanpå och gonnade in sig i vattenångan. Denna ödla älskar maskar, själv har jag för vana att namnge alla djur som bor hos mig men dom här kan jag inte det för dom är middag och ska tas upp av mig och ska dingla framför Ödlan Bosse. Sedan så är livet för den stackars äckliga soforbasmasken till ända, ihjältuggad av en ångbadande och illgrönt husdjur vid namn Bosse.

image13








Igår var det Medelelhavsvärme här, med påföljd att Paschan Rudolf och Cherine höll på däcka under av värmen. Den bästa platsen för att sova just igår var tydligen på flyttkartongerna i kontoret. Tog en bild av katten när han låg där och såg extra pashig ut.
image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test